Brändiä ei keksitä – se rakennetaan
Vahvaan brändiin ei ole oikotietä, vaan se vaatii sekä työtä että aikaa. Brändi myös muuttuu asiakkaiden mielissä koko ajan.
Vahvaan brändiin ei ole oikotietä, vaan se vaatii sekä työtä että aikaa. Brändi myös muuttuu asiakkaiden mielissä koko ajan.
Verkkokaupan ylläpito ei yleensä vaadi koodaustaitoja. Suurin osa verkkokauppiaan ajasta saattaa kulua markkinointiin.
Mikäli verkkokauppa-alustan käyttäminen on tehty tarpeeksi helpoksi, kuka tahansa voi perustaa verkkokaupan ilman koodaamista.
Tärkeintä on, että tuotteille on kysyntää ja ne hyödyttävät asiakasta. Myös tuotteen ominaisuuksia ja myyntikatetta kannattaa miettiä.
Montako tuotetta kannattaa myydä samassa verkkokaupassa? Se riippuu potentiaalisista asiakasryhmistä sekä tuotteiden myyntikatteista.
Affiliate- eli kumppanuusmarkkinoinnissa markkinoija saa korvauksen aina, kun tuotteen ostanut asiakas on tullut verkkokauppaan hänen linkkinsä kautta.
Dropshippingillä tarkoitetaan verkkomyyntiä, jossa myyjä ei ole kosketuksissa myymänsä tuotteen kanssa vaan se lähetetään toimittajalta suoraan asiakkaalle.
Kansainvälisille markkinoille pääsee helpoimmin luomalla verkkokaupasta kieliversion myös englanniksi. Se käy vaivattomammin kuin luulisi.
Parantamalle käyttäjäkokemuksesta teet ostamisesta helpompaa ja mukavampaa. Mitä parempi käyttäjäkokemus, sitä enemmän myyntiä!