Blogi

Page 2

Onko asiakas aina oikeassa? Muista nämä asiakaspalvelutilanteissa

Asiakas on aina oikeassa on kulunut ja monen mielestä ärsyttävä hokema, mutta se on silti erinomainen asiakaspalvelun nyrkkisääntö.

Älä anna verkkokauppasi somea kenen tahansa käsiin

Brändistä ja brändäämisestä puhutaan paljon. Vallalla olevista puheista saa kuitenkin helposti vääriä käsityksiä, jotka saattavat jäädä elämään.

Verkkokaupassa nopeus on valttia

Kuluttajat ovat viime vuosina tottuneet siihen, että internetissä kaikki tapahtuu nopeasti.

Brändiä ei keksitä – se rakennetaan

Brändistä ja brändäämisestä puhutaan paljon. Vallalla olevista puheista saa kuitenkin helposti vääriä käsityksiä, jotka saattavat jäädä elämään.

Vahva konsepti antaa yritykselle kilpailuedun – millainen konsepti verkkokauppaan sopii?

Koseptilla tarkoitetaan yrityksen perusideaa ja kaikkea, mikä siihen suoraan liittyy, esimerkiksi myytävät tuotteet tai palvelut, asiakaskohderyhmät, markkinointitaktiikat ja niin edelleen. Kun konsepti on olemassa, sen perusteella voidaan laatia liiketoimintasuunnitelma.

Mitä verkkokaupan ylläpitämiseen vaaditaan?

Periaatteessa verkkokaupan perustamiseen tai ylläpitoon ei paljon vaadita. Ainoastaan kilpailukykyisen tuotteen tai palvelun löytäminen on hankalaa. Kaikkeen muuhun apua saa esimerkiksi ostopalveluina.

Keksit