Asiakas on aina oikeassa on kulunut ja monen mielestä ärsyttävä hokema, mutta se on silti erinomainen asiakaspalvelun nyrkkisääntö.
Brändistä ja brändäämisestä puhutaan paljon. Vallalla olevista puheista saa kuitenkin helposti vääriä käsityksiä, jotka saattavat jäädä elämään.
Kuluttajat ovat viime vuosina tottuneet siihen, että internetissä kaikki tapahtuu nopeasti.
Brändistä ja brändäämisestä puhutaan paljon. Vallalla olevista puheista saa kuitenkin helposti vääriä käsityksiä, jotka saattavat jäädä elämään.
Koseptilla tarkoitetaan yrityksen perusideaa ja kaikkea, mikä siihen suoraan liittyy, esimerkiksi myytävät tuotteet tai palvelut, asiakaskohderyhmät, markkinointitaktiikat ja niin edelleen. Kun konsepti on olemassa, sen perusteella voidaan laatia liiketoimintasuunnitelma.
Periaatteessa verkkokaupan perustamiseen tai ylläpitoon ei paljon vaadita. Ainoastaan kilpailukykyisen tuotteen tai palvelun löytäminen on hankalaa. Kaikkeen muuhun apua saa esimerkiksi ostopalveluina.