Blogi

Page 4

Käyttäjä on verkkokaupan keskiössä – tee ostaminen asiakkaalle helpoksi parantamalla käyttäjäkokemusta

Asiakaskokemuksella tarkoitetaan sitä, miten ostotapahtuma asiakkaan kannalta tapahtuu ja millainen mielikuva siitä jää. Mitä positiivisempi asiakaskokemus on, sitä todennäköisemmin asiakas ostaa samalta kauppiaalta uudelleen.

Älä koskaan jätä liiketoimintaasi yhden kortin varaan – oma verkkokauppa kannattaa

Kyllä, jotkut saavat elantonsa Instagramista, Facebookista tai YouTubesta. Jotkut tekevät Etsyssä tai eBayssa niin paljon myyntiä, että se kannattaa.

Hyvä verkkokauppa panostaa visuaalisuuteen ja käyttäjäkokemukseen

Ihmisten medialukutaito ja internetin käyttötavat muuttuvat edelleen hurjaa vauhtia.

Mikä on Stripe ja voiko siihen luottaa?

Stripe on niin sanottu kolmannen osapuolen maksuratkaisu. Se tarkoittaa, että Stripe tarjoaa palveluja maksujen tekemiseen ja rahojen siirtoon. Suomessa tunnetumpi alan tekijä on PayPal, mutta kansainvälisillä markkinoilla myös Stripe on erittäin suosittu.

Verkkokaupan ja internetmarkkinoinnin tehokas yhdistäminen

Omasta verkkokaupasta haaveilevilla on usein harhakäsitys, jonka mukaan verkkokauppa pyörii vuodesta toiseen täysin omalla painollaan. Tietysti joidenkin alojen, brändien ja kauppojen kohdalla näin voi käydäkin, mutta lähes kaikki yritykset, myös verkkokaupat, tarvitsevat markkinointia pitääkseen vanhat asiakkaansa ja saadakseen uusia.

Myy verkkokaupassa ja paikan päällä samalla järjestelmällä

Kun kaupat ja liikkeet siirtävät toimintojaan kivijalkaliikkeistä verkkoon, ne saattavat törmätä epätavalliseen ongelmaan, verkkokauppa ja kivijalkaliike toimivat eri järjestelmillä.

Keksit