Paytrailin toteuttama Suuri verkkokauppa-alustaraportti paneutuu suomalaisten verkkokauppaomistajien toiveisiin ja tarpeisiin. Raportti on nyt toteutettu neljättä kertaa. Raportin analyysi on vahvistanut havaintojamme.

Marknad sopii erilaisille verkkokauppiasprofiileille

Raportissa on tunnistettu kolme erilaista verkkokauppiasprofiilia: verkkokaupan perustamista harkitsevat aloittajat, verkkokauppa-alustan vaihtamista harkitsevat kauppiaat sekä alustaansa tyytyväiset kauppiaat.

Verkkokauppaa suunnitteleville aloitteleville kauppiaille Marknad on selkeästi hyvä valinta, sillä sen riskit ovat pienet. Marknadissa ei ole kiinteitä kustannuksia kuten kuukausihintaa eikä sen kanssa tarvitse allekirjoittaa pitkiä sopimuksia tai sitoumuksia.

Marknad sopii erityisesti myös niille, joilla on jo liiketoimintaa internetissä. Se skaalautuu automaattisesti, joten se pystyy samalla tehokkuudella ja edullisilla kustannuksilla palvelemaan sekä pieniä että suurempiakin yrityksiä. Marknad on erinomainen ratkaisu myös niille verkkokaupoille, joiden liiketoiminta on kausiluontoista.

Marknadista löytyvät verkkokauppojan halutuimmat ominaisuudet

Mitä verkkokauppiaat haluavat kaupoiltaan, mitä Marknad voi tarjota ja miksi sen käyttäjät eivät törmää samoihin ongelmiin kuin muiden alustojen käyttäjät

Ominaisuuksia, joita verkkokaupoilta kaikkein eniten halutaan, ovat muun muassa:

  • Helppokäyttöisyys
  • Monipuolisuus
  • Tuttuus
  • Yhteensopivuus
  • Edullisuus
  • Luotettavuus
  • Kotimaisuus

Liiketoiminnan muutokset, kasvu ja tulevaisuuden epävarmuus on sisäänrakennettu Marknadin perusideaan. Tapahtui markkinoilla mitä tahansa, Marknad on riskitön ja edullinen ratkaisu verkkokaupan alustaksi. Jos kauppa ei käy, Marknadin käytöstä ei myöskään tarvitse maksaa.

Pin It on Pinterest

Share This