Pelkkä verkkokauppa ei välttämättä riitä nyky-yrityksen tarpeisiin. Marknad tarjoaa asiakkailleen internetratkaisua, johon sisältyy verkkokaupan lisäksi kotisivusto sekä blogi.

1. Oma sivusto on yrityksen virtuaalinen käyntikortti

Onko yritystä edes olemassa, jos sillä ei ole omia nettisivuja? Moni asiakas suhtautuu epäillen firmaan, jota ei internetistä löydy. Verkkosivuista on tullut yritysten virtuaalisia käyntikortteja, ja sivusto on monelle paras tapa tiedottaa ajankohtaisista asioista.

Oma internetsivusto luo yritykselle uskottavuutta sekä asiakkaiden että yhteistyökumppanien silmissä. Jos esimerkiksi asiakkaalta ovat yrityksen yhteystiedot ovat hukassa, niitä lähdetään usein yrityksen omilta sivuilta etsimään, koska siellä ne ovat todennäköisimmin ajan tasalla. Sivujen luominen, kehittäminen ja ylläpitäminen pakottaa yrityksen myös tarkastelemaan omaa toimintaansa: mitä pystymme tarjoamaan asiakkaillemme ja mihin suuntaan liiketoimintaamme kannattaa viedä?

Marknadin asiakkaat saavat verkkokaupan lisäksi haluamansa määrän sivuja, joilla yrityksen toimintaa voi esitellä ja joiden avulla yhteydenpito asiakkaisiin tulee helpommaksi. Sivuston rakentaminen käy nopeasti eikä sen julkaisussa kestä kauan. Kun se on valmis, yrityksellä on oma sivusto ja osoite, jota voi esimerkiksi levittää sosiaalisessa mediassa ja jonka voi painaa käyntikortteihin.

2. Verkkokauppa on auki kellon ympäri

Verkossa tehtävien ostosten määrä kasvaa yhä, ja asiakkaat ovat alkaneet toivoa verkko-ostosmahdollisuutta lähes kaikilta kaupoilta. Verkkokaupasta huolehtiminen on yleensä huomattavasti edullisempaa kuin kivijalkaliikkeen ylläpito, ja se on auki 24 tuntia vuorokaudessa – eli juuri silloin, kun kukin asiakkaista tahtoo tehdä ostoksia.

Lue lisää verkkokaupan hyödyistä täältä!

Marknad tarjoaa asiakkailleen moderneja ja helppokäyttöisiä verkkokaupparatkaisuja, joiden avulla verkkokaupan pystyttäminen käy nopeasti. Marknad tukee asiakkaitaan verkkokaupan joka vaiheessa lanseerauksesta kehittämiseen ja ylläpitoon. Marknadin asiakkaana et ole verkkokauppasi kanssa yksin!

3. Blogi vahvistaa sekä yrityksen että verkkokaupan näkyvyyttä

Bloggaaminen on nykyään niin suosittua, että moni on tehnyt siitä itselleen ammatin. Ammattipiireissä verkkokauppa ja blogi kulkevat usein käsi kädessä, sillä ne hyödyttävät toisiaan: kiinnostava blogi tuo asiakkaita verkkokauppaan, ja samalla verkkokauppa on kätevä tapa muuttaa bloggaaminen pelkästä harrastuksesta kannattavaksi ammatiksi.

Myös yritysblogeista on viime vuosina tullut entistä suositumpia, ja blogin pitäminen vahvistaa muillakin aloilla toimivien yritysten näkyvyyttä. Ammattitaitoinen ja huolellisesti laadittu sisältö leviää helposti esimerkiksi sosiaalisessa mediassa ja herättää kiinnostusta paitsi potentiaalisissa asiakkaissa, myös uusissa yhteistyökumppaneissa. Blogi on keino, jonka avulla yritys voi tuoda omaa osaamistaan esille entistä yksityiskohtaisemmin.

Marknadin verkkokauppaan saa helposti liitettyä blogiominaisuuden, minkä jälkeen vain mielikuvitus on blogiaiheiden rajana. Eri aiheita käsittelevät blogikirjoitukset voi helposti kohdentaa eri ryhmille. Marknad voi auttaa myös sisällöntuotannossa ja tekstien luomisessa.

Joko on sinun blogikirjoitustesi aika levitä sosiaalisessa mediassa ympäri maailmaa?

Pin It on Pinterest

Share This